Wie zijn we?
Géén schenkkring, géén verzekeraar, maar we bieden je beide. Wij zijn een collectief.
Géén schenkkring, géén verzekeraar, maar we bieden je beide. Wij zijn een collectief.
Wij zijn SharePeople en wij gaan de komende 10 jaar het verzekeringsstelsel op de kop zetten. Winstmaximalisatie? De ballen.
Verschuilen achter kleine lettertjes? Kom op nou.
Daarom zijn wij een collectief en zullen we dat blijven. Samen gaan we voor een zo hoog mogelijk gezondheidspercentage.
We helpen elkaar om onszelf en onze bedrijven gezond te houden en vangen elkaar financieel en met professionele begeleiding op als het leven tegen zit.
Zijn we effe mee bezig, maar: je kunt erbij zijn. Nu al.
Onze deelnemers zijn zzp’ers die graag hun eigen boontjes doppen. Ze regelen hun AOV via ons en halen winst uit gezond ondernemen: want hoe meer gezonde deelnemers, hoe lager de kosten.
Leden (en niet-leden!) met een aandeel delen mee in de winst, besluiten mee over de koers en krijgen andere voordelen zoals member-get-member korting en korting bij vlugger doneren!
Ons team werkt aan eerlijke en duidelijke inkomensvoorziening, professionele begeleiding én bevat deelnemers die masterclasses geven. Zoals Financieel Fit, Kantooryoga en Mental Boost.
Ons team bestaat uit vaste medewerkers én zzp’ers (die ook SharePeople-deelnemer zijn).
Cosmas is sociaal ondernemer pur sang. Zijn verbazing over onrecht en nodeloos ingewikkelde structuren is de drijvende kracht achter SharePeople.
Rutgers bankachtergrond is onmisbaar. Toch bezit hij het talent om juist níet te denken zoals verzekeraars of banken, en te blijven vernieuwen.
Judith werkt met het team en input van deelnemers van SharePeople continue aan het verbeteren van het product. Het is goed, maar het kan altijd beter! En vind je het leuk om je steentje bij te dragen aan SharePeople dan vindt ze het leuk om kennis met je te maken.
Nienke leeft op van thema’s vitaliteit en duurzame inzetbaarheid. Zij houdt van een goed gesprek over hoe jij het best bevlogen je werk kunt doen en dit past binnen jouw leefsituatie. En ondersteunt zzp’ers graag naar een duurzaam herstel bij eventuele arbeidsongeschiktheid.
Lucas ondersteunt arbeidsongeschikte deelnemers tijdens hun ziekteproces door samen te kijken wat de beste route is naar duurzaam herstel indien mogelijk.
Marloes is geïnteresseerd in jouw gezondheid en vitaliteit. En helpt je duurzaam herstellen bij eventuele arbeidsongeschiktheid. Zo kun jij weer (blijven) doen waar je goed in bent. Namelijk ondernemen!
Kom jij ons team versterken? SharePeople is een jong dynamisch bedrijf. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en er is altijd plek voor mooie initiatieven en goede ideeën. Bekijk onze vacatures.
Lucille vindt het leuk om zich bezig te houden met bewustwording van gedrag, en hoe dit invloed heeft op ziekte en het voorkomen hiervan. Mede hierdoor kunnen onze deelnemers op een duurzame manier aan de slag.
Tom helpt arbeidsongeschikte deelnemers graag verder. Hij luistert graag naar je verhaal en denkt met je mee om duurzaam terug te keren in het werk. En oh ja, ook preventief ondersteunt hij je graag om op een gezonde manier te (blijven) werken!
Ik vind op een menselijke manier begeleiden heel belangrijk. Ik achterhaal wat iemand nodig heeft en pas m‘n manier van begeleiden daarop aan. Ervoor zorgen dat de zzp’er weer fit en vitaal z’n werk uit kan voeren op een duurzame manier.
Demi is geïnteresseerd in vitaliteit en gezondheid en denkt graag mee over de preventie van arbeidsongeschikte zzp’ers. Met haar kennis over positieve psychologie hoopt ze hieraan een goede bijdrage te kunnen leveren.
Duurzame inzetbaarheid is de rode draad door de carrière van Esther. Ze is ervaringsdeskundig op het gebied van werken met een chronische ziekte. En daarnaast is ze leefstijl en vitaliteitscoach.
Arend-Jan gaat met jou als deelnemer in gesprek om te achterhalen waardoor je bent uitgevallen door ziekte. Dit zal een ondersteunend en informatief gesprek zijn. Samen kijken jullie naar de opties om tot een zo duurzaam mogelijk herstel of situatie te komen.
Mantelzorgen en ondernemen. Wat heeft dat met elkaar te maken en hoe beïnvloeden deze twee belangrijke aspecten elkaar. Marijn gaat in zijn afstudeerstage van Toegepaste Psychologie onderzoeken of en hoe mantelzorgen kan zorgen voor extra stress en verzuim bij ondernemers. Vooral hoe dit laatste zoveel mogelijk voorkomen kan worden.
Gezondheid staat bij Daniëlle op plek één. Haar doel is dat iedereen veilig, met plezier en met goede energie aan het werk kan, nu en in de toekomst.
Wendy controleert namens alle deelnemers van SharePeople elke nieuwe ziekmelding aan de hand van de belofte die je bij aanvang van je deelname doet. Als alles in orde is, start ze jouw donaties op tijdens jouw ziekmelding. Bovendien staat ze altijd paraat om al jouw vragen over donaties te beantwoorden.
Met jaren ervaring binnen het domein van verzekeringen en arbeidsongeschiktheid zal ik mij focussen op de GroepsAOV. Mocht je vragen hebben over de medische beoordeling van de GroepsAOV weet me dan te vinden!
Suzan is er voor onze deelnemers en geïnteresseerden, altijd bereikbaar via telefoon, chat en mail om te helpen.
Namens alle SharePeople deelnemers staat Janneke altijd klaar om elke nieuwe ziekmelding zorgvuldig te controleren, precies zoals we hebben afgesproken bij je deelname. Aarzel niet om haar te contacteren als je vragen hebt over donaties, ze staat paraat om je te helpen en ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt wanneer je je ziekmeldt.
Jacky berekent de inkomens van de deelnemers die ziek zijn geworden. Ook kun je haar altijd mailen als je vragen hebt over hoe je je boekhoudkundige gegevens zo goed mogelijk kunt aanleveren.
Creatief, gespecialiseerd in het oplossen van problemen die ertoe doen. Het liefst maakt Jurre van alle SharePeople deelnemers SharePeople fans, door middel van verbinding samen beter.
Sirin creëert visueel aantrekkelijke marketingmaterialen om het merkidentiteit te versterken. Ze denkt graag buiten de lijntjes en is altijd op zoek naar creatieve uitdagingen.
Als net afgestudeerd communicatie professional zet Floor haar kennis en vaardigheden in om SharePeople nog sterker te maken!
Ibrahim is stagiair bij de marketingafdeling van SharePeople, waar hij de vrijheid krijgt om zijn talenten te laten zien en te ontwikkelen. SharePeople biedt hem de ruimte om zijn creativiteit te benutten en stimuleert hem om out-of-the-box te denken bij het vinden van oplossingen. Ibrahim leert snel en gaat graag uitdagingen aan, waardoor hij continu groeit in zijn rol.
Met het inzetten van de juiste kanalen en doelgerichte content weet Jesmin volgers te enthousiasmeren tot klanten en ambassadeurs.
Met veel enthousiasme beantwoordt Mara alle vragen van onze deelnemers en potentiële deelnemers, of het nu via telefoon, chat of mail is.
Campagnes bedenken en opzetten en teksten schrijven is Haitske op het lijf is geschreven. Werkt zoals ze hardloopt: vlot en resultaatgericht.
Tom zorgt dat allerlei administratieve processen vlekkeloos verlopen. Net zo smooth als hij met z’n kite over het water surft.
Tobias helpt graag onze deelnemers en nieuwe geïnteresseerden, bereikbaar via telefoon, chat en mail.
Daniëlle verkent de toekomst van werken en leren en volgt generatie Z op de voet. Ze houdt van vernieuwing en dat is de reden dat ze als bestuurslid haar steentje bijdraagt aan SharePeople.
SharePeople is een online platform waar ondernemers elkaar een inkomen geven bij ziekte. Ernst en zijn team (Geckotech) zorgen dat dit allemaal feilloos werkt.
Tom is een bruggenbouwer en een echte teamspeler. Met zijn organisatiesensitiviteit brengt hij alle belanghebbenden dichter bij elkaar op weg naar een gezamenlijke oplossing.
Maarten helpt SharePeople met het effectiever en slimmer inzetten van onze digital marketing activiteiten.
Tom brengt jaren aan digitale media ervaring met zich mee met in het bijzonder social advertising. Is ook gelegenheidsmodel voor SharePeople.
Akkelee heeft een grote interesse in digitale marketing met de focus op social media. Haar grootste kracht kenmerkt zich door haar analytische instelling gecombineerd met een hoog empathisch vermogen.
Wouter adviseert SharePeople over de in te zetten media tijdens de campagnes. Hierbij kijkt hij op strategisch vlak mee naar de doelstellingen en adviseert welke media ingezet moeten worden.
Jan is vanuit VIA JAN (’het grootse kleine reclamebureau van Nederland;-) als creatief directeur eindverantwoordelijke voor de creatie en productie van de SharePeople reclamecampagnes.
Als je iets leest, hoort of ziet over SharePeople in de media dan is Theo in de buurt geweest.
In de media
Cosmas is door ChangeInc. uitgeroepen tot Changemaker. Zij tonen duurzaam initiatief, zoeken innovatieve verbindingen en maken impact. Luister naar de podcast en ontdek hoe SharePeople is ontstaan.
Het zijn de woorden van Patrick en John uit de podcast Baanbrekende Businessmodellen van BNR Nieuwsradio. Ze vragen Cosmas het hemd van het lijf.
Toen ondernemer Cosmas Blaauw een aantal jaar geleden een arbeidsongeschiktheidsverzekering zocht, vond hij het aanbod van traditionele verzekeraars duur, complex en ontransparant. Dat moest anders kunnen, dachten wij.